Kräftlingar

Jo häromdagen var vi på en kräftskiva hos en Linda och en Sonny. Helt fantastiskt- Skratt, blod och tårar i dess finaste form. Jag funderade lite såhär i efterhand vade det egentligen var som kunde ha bidragit till detta lyckade sjöslag? Jag menar vi hade ju inte de bästa förutsättningarna för en lyckad afton. 1 Dålig framförhållning, vilket innbar ett omkok på frysta kräftor. 2. En trötthet som drev mig ut i regnet för att slippa migsjälv (kanske även andra som bor på björkhageg 2B) 3. Regnet överhuvudtaget. 4. Ja och en massa andra saker som kanske inte är så trevliga för den delen. Men faktum var att kvällen var helt magnifik, en kväll som avrundades vid 4. Såhär i efterhand var det väl inte ett utav mina smartaste drag med tanke på att jag skulle syssla med omvårdnad utav äldre människor dagen efter. Men det gör inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0